החזרות וביטול עסקה

החזרות וביטול עסקה

היצרנים שלנו מחויבים לספק לכם את חוויית הרכישה הטובה ביותר.

לרשותכם עומדת תקופה של עד 2 ימי עסקים מעת קבלת המשלוח כדי להודיע ליצרנים שאינכם מרוצים מהמוצרים שלהם.


לתשומת ליבכם!

לא ניתן להחזיר מוצרים המיוצרים לפי הזמנה או בהתאמה אלא אם כן הם פגומים.

אל תזרקו מוצר כלשהו לפני שתדברו עם היצרנים ותקבלו מהם הסכמה בכתב כי פעולה זו לא תשפיע על החזר כספי או החלפה.

אילו הזמנות לא ניתן לבטל?

מוצרים שאינם ניתנים להחזרה (רק במידה והם פגומים):

1. מוצרים מתכלים, כגון: מאפים, גבינות, בשרים, גלידות וכד'.

2. מוצרים שנעשו בהתאם לדרישות ספציפיות, כלומר, מחוץ לאפשרויות הרגילות אותן מציע היצרן לכלל הלקוחות.

3. מוצרים שנעשו בהתאמה אישית ושלא ניתן למכור אותם מחדש בגלל האלמנט של ההתאמה אישית.


יחד עם זאת, היצרנים שלנו מחויבים לוודא שאתה מרוצים מהרכישה שלכם.

לכן אם מוצר שאינו ניתן להחזרה הגיע מכל סיבה שהיא לא בהתאם לשביעות רצונכם.

אנא צרו קשר עם היצרן בהתאם להנחיות המצורפות ב"תהליך החזרה או ביטול עסקה" כדי ליידע אותו.

והיצרנים שלנו יעשו ככול הניתן לספק לכם את חוויית הרכישה הטובה ביותר.



לא קיבלתם את ההזמנה שלכם?

תקבלו אישור בדוא"ל כאשר ההזמנה בדרך אליכם או אל כתובת המשלוח שציינתם בהזמנה.

ניתן לבדוק בחשבון שלכם את מצב ההזמנה, היכנסו ללינק המצורף <<להזמנות>>

אם ההזמנה נשלחה ולא קיבלתם אותה בפרק זמן סביר או שהמשלוח חזר לשולח

הודיעו בהקדם ליצרן בהתאם להנחיות המצורפות מטה ב"תהליך החזרה או ביטול עסקה" כדי ליידע אותו.

אם לא ניתן לאתר את החבילה, היצרנים ידאגו לבצע החלפה בהקדם האפשרי.

תהליך החזרה או ביטול עסקה

צרו קשר עם היצרן כדי ליידע אותו: תחת חשבון יומרקט > בחרו להציג את ההזמנות > אתרו את ההזמנה הרלוונטית ברשימה ולחצו על 'צור קשר עם המוכר' > שלחו ליצרן הודעה המפרטת את הבעיה במוצר ותודיעו לו אם תרצו החזר כספי או פריט חלופי.

1

במידה והמוצר כבר התקבל, אירזו את המוצר ושילחו אותו ליצרן תוך 2 ימי עסקים מסיום השלב הראשון. אנו ממליצים להשתמש בשירות משלוחים חתום עם הוכחת דמי משלוח.

לתשומת ליבכם: הרוכשים ישאו בעלות החזרת המוצרים.

2

כאחראים על התשלומים, אנחנו נבצע את ההחזר ישירות לאמצעי התשלום איתו בוצעה ההזמנה. ההחזר הכספי יבוצע לא מאוחר מ- 14 ימי עסקים לאחר קבלת המוצר חזרה על ידי היצרן או 14 ימי עסקים לאחר המועד שתמסר הוכחה שהמוצר נשלח חזרה אל היצרנים.

3

במידה והמוצר טרם נשלח אל הרוכש, ההחזר הכספי יבוצע לא מאוחר מ- 14 ימי עסקים מהיום בו הודיע הרוכש (דרך שלב 1 לעיל) ליצרנים או ליומרקט על החלטתו לבטל את הזמנתו.

4

צריכים עוד עזרה?

כל היצרנים שלנו מסכימים למדיניות ההחזרים שלנו, ומעניקים לכם שקט נפשי בעת ההזמנה.

במקרה הלא סביר שאינכם מצליחים להגיע להסכם עם היצרנים אנא צרו איתנו קשר.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות