החזרות וביטול עסקה
צרו קשר עם היצרן כדי ליידע אותו: תחת חשבון יומרקט > בחרו להציג את ההזמנות > אתרו את ההזמנה הרלוונטית ברשימה ולחצו על 'צור קשר עם המוכר' > שלחו ליצרן הודעה המפרטת את הבעיה במוצר ותודיעו לו אם תרצו החזר כספי או פריט חלופי.
במידה והמוצר כבר התקבל, אירזו את המוצר ושילחו אותו ליצרן תוך 2 ימי עסקים מסיום השלב הראשון. אנו ממליצים להשתמש בשירות משלוחים חתום עם הוכחת דמי משלוח.
לתשומת ליבכם: הרוכשים ישאו בעלות החזרת המוצרים.
כאחראים על התשלומים, אנחנו נבצע את ההחזר ישירות לאמצעי התשלום איתו בוצעה ההזמנה. ההחזר הכספי יבוצע לא מאוחר מ- 14 ימי עסקים לאחר קבלת המוצר חזרה על ידי היצרן או 14 ימי עסקים לאחר המועד שתמסר הוכחה שהמוצר נשלח חזרה אל היצרנים.
במידה והמוצר טרם נשלח אל הרוכש, ההחזר הכספי יבוצע לא מאוחר מ- 14 ימי עסקים מהיום בו הודיע הרוכש (דרך שלב 1 לעיל) ליצרנים או ליומרקט על החלטתו לבטל את הזמנתו.