כל הזמנה נשלחת אליכם ישירות על ידי היצרנים המוכשרים שלנו - הם מכינים את המאכלים שלהם טריים לפי הזמנה עבורכם.
אם תזמינו פריטים של יותר מיצרן אחד תקבלו יותר ממשלוח אחד!
היצרנים מציינים את אפשרויות המשלוח שלהם בעצמם, ובהתאם למדיניות המשלוחים שלנו כדי לוודא שמחירי המסירה שלהם הוגנים וסבירים.
ניתן לראות את אפשרויות המשלוח והחיובים בעמודי המוצרים, בסל הקניה וגם לפני ביצוע התשלום. ברגע שהפריטים שלכם נשלחים תקבלו אישור שהמשלוח בדרך אליכם.
ניתן לעקוב אחר מצב ההזמנות בחשבון שלכם, שם אתה יכולים גם ליצור קשר ישירות עם היצרן אם יש לכם שאלות (חפשו "צור קשר עם המוכר").
אם בכל זאת תרצו עזרה נוספת, צור איתנו קשר - נשמח מאוד לעזור.
מדריך משלוחים
להזמנות הכוללות פריטים שאינם סטנדרטיים (לדוגמא: משקאות, אביזרים או אוכל מצונן), או הזמנות העולות על 2 ק"ג במשקל כולל, עשויות להיות עלות משלוח גבוהה יותר הקשורה לגודל, משקל או לדרישות המשלוח הייחודיות שלהם.
טיפ: ככל שתזמינו יותר פריטים מיצרן אחד, לרוב, חיובי המשלוח יהיו זולים יותר, במיוחד כאשר רוב היצרנים מציעים משלוח חינם בעת קנייה מעל סכום מסויים.
משלוח מאוחר
לעתים גורמים בלתי נמנעים יכולים לעכב משלוח (למשל מזג אוויר גרוע או שביתות בדואר).
אנו מבקשים את סבלנותכם אם זה יקרה - היצרנים שלנו יעשו כמיטב יכולתם כדי לטפל בנושא לשביעות רצונכם המלאה.
אם הפריטים שלך לא יגיעו בטווח הזמן הסביר או בהתאם לתנאי המשלוח ולא קיבלתם עדכון מהיצרן, יתכן שמשהו השתבש. אנא צרו קשר עם היצרן כדי ליידע אותו.
לאחר שתעשו זאת, אם בכל זאת תרצו עוד עזרה, צרו איתנו קשר - נשמח מאוד לעזור.
עיינו במדיניות החזרות לקבלת מידע נוסף על החזרים כספיים בגין איחור או אי מסירה.